ישנם 1828 אתרים מאונדקסים

אתרים אחרונים באינדקס

עו"ד מקרקעין - יואב קומבליס ושות' משרד עורכי דין
סיוע והקשבה ברשת - עמותת סהר
דיור מוגן - מגדלי הים התיכון
יונאקס הרחקת יונים בשיטות מתקדמות
MyTinok.com מתנות ומוצרים לתינוקות ופעוטות
עו"ד משה כאהן - משרד עורכי דין מסחרי אזרחי בתל אביב
יפה סנדרוביץ - ציורי פנים יוקרתיים לבית ולמשרד
תקליטן דתי לאירועים שמחים! מחפשים תקליטנים לאירוע?
מורן עשור - לגעת ביין בדרכים שונות
Pro-logic בית חכם קולנוע ביתי למקצוענים
Social-Lead – שיווק ברשתות חברתיות
פודי | בלוג האוכל של מיכאל וייס
אינטגרציה – קליניקה לאבחון, טיפול והכוונה
ענת שדה, מומחית איפור קבוע
אבי משאש - חשיפה חקירות בתל אביב
רם שן משאבות בטון לתחום הבניה
פאזל מדיה סרטי תדמית להפצה ברשתות חברתיות
מילי נהרדעה מעצבת פנים והום סטיילינג
עו"ד ליקויי בניה - אברהם שלו עורך דין מקרקעין
Tough Rings חנות טבעות לגברים
תגידי כן - ארגון אירועים וחתונות
הסרת צלוליט וטיפולי המסת שומן באמצעות לייזר
Auto1 - ליסינג רכב ושירותי השוואת מחירים מעולם הרכב
PassportCard ביטוח נסיעות בכרטיס מגנטי
רחל כהן הסרת שיער בלייזר ברעננה

פרסום באינטרנט - עד כמה זה אפקטיבי עבורך?

פרסום באינטרנט מזה שנים עומד בהתפתחות מאסיבית ומשנה לשנה נוגס נתח רחב יותר בעוגת הפרסום הכללית. הצלחתו המסחררת של האינטרנט ככלי פרסומי נובעת בעיקר בגלל היותו אינטראקטיבי, זמין, ממוקד ובעיקר בגלל אפשרויות החשיפה המגוונות והקושי של דרכי הפרסום המסורתיות ללכוד את תשומת ליבו של הלקוח.

בניית אתרים תדמיתיים ושיווקיים

הצעד הראשון עבור המפרסם הוא בניית אתר תדמיתי ושיווקי, זה העוגן וכרטיס הביקור של העסק ברשת. בניית אתרים היא עבודה שדורשת איש מקצוע ועדיף גם אחד שברשותו לא רק ידע טכני, אלא גם בקיאות בנושאי שיווק באינטרנט.

לאתר ניתן להעלות תכנים שונים, כמו פרופיל העסק, השירותים, המוצרים שהוא מציע, לקוחותיו, מאמרים ומידע בנושאים שונים הרלוונטיים לתחום פעילות העסק, חדשות, שירותים הניתנים במסגרת האתר ועוד.

האתר, על מנת להפיק ממנו את המיטב חייב להיות שיווקי, ידידותי לגולש ומעניין.

החלק החשוב ביותר באתר הוא עמוד הנחיתה, העמוד הראשון אליו מגיעים גולשים שמבקרים באתר.

לאחר הקמת האתר האופטימלי, אשר מעביר את המסר השיווקי בצורה המדויקת ביותר שניתן, הצעד המתבקש הוא ליצור תנועת גולשים באתר.

שיטות לפרסום באינטרנט - פרסום מקוון

השיטה המסורתית של פרסום באינטרנט היא באנרים. רכישת שטחי פרסום, שעלותם משתנה בהתאם להיקף החשיפה לו זוכה הפרסומת, והצבת באנרים בשטחים הללו. שיטה זו מבטיחה חשיפה, אולם אינה מבטיחה תוצאות  ולעיתים גם לא רלוונטיות לקהל היעד. על הבאנרים הפרסומיים פעמים רבות לוחצים הגולשים בטעות אם בכלל.

אין זה אומר כי פרסום באינטרנט בדרך זו אינו יעיל, אך לרוב הוא כרוך בעלויות גבוהות ואין שום ערובה לכך שההשקעה הזו תחזיר את עצמה ותניב רווחים. זוהי שיטה טובה לקבלת חשיפה, אך לא בהכרח תניב הקלקות איכותיות.

קידום אתרים במנועי חיפוש (מי עוד חוץ מגוגל?)

מנועי חיפוש סורקים מידי יום מספר אדיר של עמודי אינטרנט ושומרים העתקים שלהם על שרתיהם. בכל מנוע חיפוש קיים אינדקס, מתוכו נשלפות תוצאות החיפוש הרלוונטיות ביותר לביטוי שחיפש הגולש. הסדר בו מופיעות התוצאות נקבע על פי פרמטרים שונים ופעילות קידום אתרים, נועדה לקדם את האתר אל ראש תוצאות בחיפוש תחת ביטויים רלוונטיים.

במנוע חיפוש כדוגמת גוגל, שהינו מנוע החיפוש הגדול ביותר ניתן להבחין בשני סוגים של מודעות. מודעות במרכז העמוד - תוצאות חיפוש אורגני שמן. סדר הופעת המודעות נקבע על ידי גוגל בהתאם לפרמטרים שהוא מגדיר,על בסיסן מודד את האתר וכך קובע את דירוגו בתוצאות החיפוש. גוגל מגדיר פרמטרים רבים שאינם ידועים בדרך כלל, לכן, על מנת להופיע בתוצאות החיפוש האורגני במיקומים הראשונים מומלץ להעיזר בגוף המתמחה בכך.

פרסום בגוגל - התמורה הטובה ביותר לכסף שלך!

בשולי העמוד ובחלקו העליו ניתן לראות מודעות פרסום של גוגל. אפשרות פרסום זו נקראת Google AdWords והיא מאפשרת פרסום מודעות העסק תמורת תשלום, פר חשיפה או פר הקלקה - נתון לשיקולו של המפרסם. (מודל פרסומי זה נפוץ ומוכר במנועי חיפוש נוספים כגון: יאהו, וואלה, LIVE ועוד). המפרסם קובע מראש את העלות עבור הקלקה או החשיפה ויכול להגביל את העלויות פר יום או פר חודש.

את המודעה המפרסם בונה לבד, לאחר שפתח חשבון בגוגל, כמו כן, הוא זה שמגדיר את מילות החיפוש עבור אותה מודעה.

ניתן להבחין במודעות פרסום של גוגל גם באתרים שונים, זוהי תוכנית ה – Google Adsense אשר מופעלת על ידי גוגל ומאפשרת פרסום בתוך אתרי אינטרנט המשתפים פעולה עם גוגל ומרוויחים עמלה עבור כל לחיצת גולש על מודעה פרסומית. תוכניות כאלה מפעילות גם חברות פרסום ישראליות: נטו ומרילין. למידע נוסף ליחצו: להרוויח כסף באינטרנט

פרסום באמצעות תוכניות שותפים

דרך נוספת של פרסום באינטרנט היא על ידי תוכנית שותפים. תוכניות שותפים מאפשרות לבעלי עסקים שונים להציב קישורים של השותף באתר ועל כל הפנייה לגבות עמלה, או לחלופין להציב קישור באתרו- ההסדר תלוי בהסכם שנחתם בין השותפים.

יחסי ציבור באינטרנט - מיתוג מקוון

מלבד שכירת שירותיו של משרד יחסי ציבור מקצועי, אשר יפעל ליצירת חשיפה תקשורתית אוהדת עבורכם, קיימות מספר פעולות שבעלי עסקים ומנהלי שיווק יכולים לבצע בצורה עצמאית:

יחסי ציבור באמצעות פורומים - ההשתתפות בפורום, הן כשואל שאלה או אדם המשיב על השאלה היא לרוב בחינם.

בעל עסק יכול בעזרת פורום לקדם את העסק שלו באמצעות מתן מידע בפורומים רלוונטיים, כך כלל הציבור נחשף אליו, והוא יכול גם לבצע פנייה נקודתית עי ידי סיפוק תשובה או מתן אינפורמציה רלוונטית באם יש מתעניין ספציפי בנושא שקשור לעסק.

פרסום מאמרים באינטרנט - ישנם אתרים באינטרנט המאפשרים העלאת מאמרים. בעל העסק יכול להעלות באתרים רלוונטיים מבחינתו, שהן נחשבים איכותיים מבחינת גוגל והן מאפשרים זאת, מאמרים שקשורים לעסקו ושם גם להשאיר פרטי התקשרות. גולשים רבים המחפשים באינטרנט מידע על מוצרים ושירותים שונים נתקלים במאמרים הקשורים לנושא שחיפשו.

אפשרויות הפרסום באינטרנט הינן רבות מאוד כאשר העיקרון המנחה בדרך כלל הוא שעסק רלוונטי שמפעילו פועל בכחמה אינו צריך להשקיע עלויות גבוהות כמו במדיה המסורתית על מנת להגיע לקהל היעד שלו.

מקורות מידע נוספים בנושא אפשרויות פרסום באינטרנט:

  • המחשב נתקע ועייף מהעומס? קנו חדש! ליחצו: מחשבים