ישנם 1828 אתרים מאונדקסים

אתרים אחרונים באינדקס

עו"ד מקרקעין - יואב קומבליס ושות' משרד עורכי דין
סיוע והקשבה ברשת - עמותת סהר
דיור מוגן - מגדלי הים התיכון
יונאקס הרחקת יונים בשיטות מתקדמות
MyTinok.com מתנות ומוצרים לתינוקות ופעוטות
עו"ד משה כאהן - משרד עורכי דין מסחרי אזרחי בתל אביב
יפה סנדרוביץ - ציורי פנים יוקרתיים לבית ולמשרד
תקליטן דתי לאירועים שמחים! מחפשים תקליטנים לאירוע?
מורן עשור - לגעת ביין בדרכים שונות
Pro-logic בית חכם קולנוע ביתי למקצוענים
Social-Lead – שיווק ברשתות חברתיות
פודי | בלוג האוכל של מיכאל וייס
אינטגרציה – קליניקה לאבחון, טיפול והכוונה
ענת שדה, מומחית איפור קבוע
אבי משאש - חשיפה חקירות בתל אביב
רם שן משאבות בטון לתחום הבניה
פאזל מדיה סרטי תדמית להפצה ברשתות חברתיות
מילי נהרדעה מעצבת פנים והום סטיילינג
עו"ד ליקויי בניה - אברהם שלו עורך דין מקרקעין
Tough Rings חנות טבעות לגברים
תגידי כן - ארגון אירועים וחתונות
הסרת צלוליט וטיפולי המסת שומן באמצעות לייזר
Auto1 - ליסינג רכב ושירותי השוואת מחירים מעולם הרכב
PassportCard ביטוח נסיעות בכרטיס מגנטי
רחל כהן הסרת שיער בלייזר ברעננה

יחסי ציבור וניהול משברים בזמן אמת

ניהול משברים על ידי משרדי יחסי ציבור הפך לתחום התמחות חשוב מאין כמותו בעשור האחרון, עם התפתחות מקצוע יחסי הציבור וההתקדמות הגדולה שעשתה התקשורת האלקטרונית בכלל ורשת האינטרנט בפרט.

ניהול משברים על ידי משרדי יחסי ציבור הוא למעשה פעילות מיוחדת הנעשית על מנת לצמצם ולהפחית את ההשפעה שיש למשבר על חברה או ארגון, תוך גריפת יתרונות מהמצב הייחודי. משבר שלא טופל בצורה נכונה, עלול לגרום לפגיעה בשמו הטוב של הארגון ולנזק כלכלי ותדמיתי כבד.

מהו משבר תקשורתי וכיצד יחסי ציבור יכולים לעזור?

משבר הוא למעשה אירוע בלתי צפוי, בהיקף גדול המאיים לפגוע באופן תדמיתי או כלכלי בחברה, ארגון מסוים, או באישי ציבור ומובילי דעת קהל. משברים עלולים להשפיע על כל רבדי החברה - עסקים גדולים, בינוניים וקטנים, מוסדות לימודים וחינוך, משפחות משכבות סוציו אקונומיות שונות, עמותות שונות וממשלות.

משבר עלול להיגרם ממגוון רחב של סיבות ולמרות שקיימות מספר הגדרות למצב זה, לרוב הוא מאופיין בשלושה גורמים ברורים: סיכון כלכלי או תדמיתי לארגון או לאיש הציבור, גורם הפתעה וזמן תגובה קצר.

ניהול משברים על ידי משרדי יחסי ציבור, הוא למעשה שורה של פעולות הנעשות על מנת לנטרל את הנזק התדמיתי לארגון או לאיש הציבור על ידי קבלת מידע מלא מטעם הארגון על המשבר, ניתוח המצב ובנייה שלמה של אסטרטגיה תקשורתית על מנת להפחית את הנזק שנגרם לארגון ולנסות להפיק יתרונות תקשורתיים. ניהול נכון של משברים כולל איתור והערכת חולשות הארגון, מניעה של חולשות הארגון להתפרץ למצב ללא שליטה, תכנון מקיף לקראת המשבר וניהול המשבר עצמו.

אפיקי פעילות של משרד יחסי ציבור בעת משבר תקשורתי

ניהול המשבר עצמו על ידי איש יחסי ציבור נע בשני אפיקים שונים אך מקבילים - בניית אסטרטגיה תקשורתית נכונה ותגובה למשבר עצמו. איש יחסי הציבור ייתן את תשומת הלב הראויה לסימני האזהרה ולנורות האדומות שיסמנו את המשבר העתיד לפרוץ, תכנון וצפייה של רגע פרוץ המשבר והגעתו לנקודת אל-חזור, השתלטות על האירוע עצמו והחלק החשוב ביותר - ייזום שורה של פעולות תקשורתיות והסברתיות מול עובדי החברה ומנהליה, קהל הצרכנים, הקהל הרחב, בעלי עניין, ספקים, מפיצים, זכיינים, ארגוני עובדים, גורמי השלטון ודרג מקבלי ההחלטות ופקידים בכירים.

לאחר מכן, איש יחסי ציבור, בשילוב עם הגורמים המקצועיים והמנהליים בארגון יפתח פתרונות הולמים למצב על מנת להפוך את המשבר להזדמנות לשיפור התדמית של הארגון ולהפקת רווחים תקשורתיים.

מצבים אלו מהווים נקודה חשובה וקריטית עבור ארגונים ותאגידים. בעת משברים, אמינות הארגון, המוניטין שלו ועצם קיומו מוטלים על כף המאזניים. מדובר ברגע מבחן חשוב בחייו של הארגון וההתנהלות בו עלולה להשפיע באופן קריטי על המשך קיומו של הארגון או החברה ותפקודו השוטף.

משרד יחסי ציבור המתמחה בניהול משברים, ייכנס לעובי הקורה ובאמצעות ניהול נכון וקר רוח יוכל לקבל החלטות שיצמצמו את הנזק שייגרם לארגון ואף יפיקו תועלת תקשורתית. ניהול משברים הוא תחום הנלמד ונחקר בשיטתיות במוסדות אקדמיים ברחבי העולם.